FANDOM

Łopatnica
Plik:Łopatnica.png
Charakterystyka
Kategoria Fauna
Postawy Pasywna
Biomy Trawiasty Płaskowyż, Las Grzybowy, Podwodne Wyspy, Rozsiana Rafa, Wielka Rafa, Jaskinie, Wydmy
Aktywny/a podczas Całodniowy
Serum DNA Ochrona
Jedzenie surowe / gotowane / wyleczone +13/+23/+23
H2O surowe / gotowana / zdezynfekowana -6/+3/-2
Sloty ekwipunku 1

Łopatnica to forma życia wchodząca w skład fauny.

Można ją znaleźć na Trawiastym Płaskowyżu, Lesie Grzybowym, Wielkiej Rafie, wydmach, Rozsianej Rafie i w Jaskiniach. Jest stworzeniem o pasywnym nastawieniu. Można ją spotkać w każdej porze dnia.

Łopatnica jest jadalna i nie nadaje negatywnych efektów odwodnienia po jej spożyciu. Kiedy jest ugotowana daje największy współczynnik jedzenia i nawodnienia niż inne możliwe od przyrządzenia ryby.

Wygląd

Łopatnica to mała płaska o zaokrąglonych bokach ryba. Posiada dwie małe płetwy po bokach i jedną długą płetwę grzbietową biegnącą przez cały jej ogon. Obok płetw ma ona coś w rodzaju wąsów które łączą się razem w połowie drogi.

Łopatnica ma szeroką biegnącą od boku do boku głowy otwór gębowy z małymi ząbkami wewnątrz jej paszczy. Posiada ona duże oko na czubku głowy.

Większość jej ciała jest pokryta niebieską z jasnoniebieskimi plamkami skórą, prócz zaczerwienionego miejsca wokoło jej oka i płetw. Płetwy i plamki Łopatnicybioluminescencyjne co powoduje, że jest łatwa do wykrycia w nocy.

Zachowanie

Łopatnica zwykle pływa powoli lekko potrząsając swoim ogonem. Zwykle można ją znaleźć pływającą przy dnie. Łopatnica płoszy się i ucieka kiedy gracz się do niej zbliży. Boi się każdego ruchu którego nie widzi (Np. Wystraszy się kiedy gracz przepłynie pod nią).

Używana w Wytwarzaniu

Inventory background.jpg54pxInventory background.jpgFabrykator.pngInventory background.jpg54px
Inventory background.jpg54pxInventory background.jpgOsad Soli.pngInventory background.jpgFabrykator.pngInventory background.jpg54px

Galeria

Więcej z Fandomu

Losowa wiki