FANDOM

Żniwiarz Lewiatańskito wielkie, drapieżne stworzenie.

Żniwiarz porusza swoją ofiarę przez kilka sekund przed atakiem. Żniwiarz jest wystarczająco silny by doprowadzić do zatonięcia Cyklopa, Seamotha czy P.R.A.W.N . Istnieje rzadki błąd pozwalający Żniwiarzowi zaatakować gracza, gdy ten prowadzi Cyklopa.

Włącznie z płetwami i wszystkimi elementy głowy, Żniwiarz Lewiatan aktualnie jest niewiele krótszy niż Cyklop.

Żniwiarz Lewiatan spawnuje się w pobliżu Aurory. Spawnuje się zwykle sześć osobników, dwa pilnują Aurory, trzeci jest w pobliżu górskiej wyspy, czwarty pilnuje wejścia do strefy nieaktywnej lawy,  piąty jest na biomie wydm a szósty jest w jednej z jaskiń żelowych grzybów.

Żniwiarz Lewiatan jest także nieważki poza wodą; był widziany przez gracza stojącego na brzegu jak wyskoczył z wody i przefrunął duży dystans w powietrzu. Jednakże wpisy w trello wskazują, że to nie będzie raczej możliwe w przyszłości. 

Umiejętności Edytuj

Żniwiarz Lewiatan może zabić każdego gracza który wyjdzie ze swojej łodzi podwodnej. Żniwiarz Lewiatan może złapać Seamoth'a i potrząsać nim zabierając ok. 40-45 procent wytrzymałości. Seamoth wyposażony w podstawowy system obrony może ogłuszyć Żniwiarza Lewiatana który wróci po chwili.

Aby zabić Żniwiarza, będziesz potrzebować przynajmniej Nóż Surwiwalowy i Seamoth wyposażony w System Torped albo Karabin unieruchamiający (Uważaj, broń może mieć bardzo osłabiony efekt jeśli nie będziesz celował). Przy użyciu jednej z tych broni ogłusz Żniwiarza następnie zaatakuj go nożem z boku. Kiedy się obudzi, wycofaj się nieco (przy użyciu Seamotha jeśli masz go ze sobą) i powtórz operację. Uważaj, aby używając noża nigdy nie znaleźć się przed twarzą Żniwiarza, bo jeśli nagle minie efekt ogłuszenia, łatwo może Cię złapać. Zabicie Żniwiarza nie daje żadnych bonusów ani zasobów, ale przynajmniej pobliski obszar stanie się nieco mniej niebezpieczny. 

Wygląd Edytuj

Żniwiarz Lewiatan posiada długie, szczupłe, muskularnie zbudowane ciało z czterema płetwami ogonowymi i dwoma płetwami piersiowymi. Ma również dwie płetwy grzbietowe biegnące wzdłuż całego ciała, a dwie brzuszne brzuszki zajmują niewielką część brzucha. Większość płetw wraz z grzbietem ma kolor czerwony.

Jego głowa ma dużą paszczę, a także dwie pary oczu z szarą twardówką i ciemnozielonymi tęczówkami. Ma dwie bordowe żuchwy po obu stronach twarzy, które powoli stają się ciemniejsze, zakończone czarnymi pazurami, w sumie cztery. Na ciele można zobaczyć liczne blizny, szczególnie wokół twarzy, a niebiesko-biała skóra wygląda podobnie do ludzkiej skóry.

Galeria Edytuj

By zobaczyć pełną galerię, odwiedź Żniwiarz Lewiatan/Galeria.