FANDOM

Ten artykuł jest o Degasi. Możliwe że szukasz Aurora, lub Sunbeam, lub Bazy Degasi.
Spoiler Czytasz na własne ryzyko

Ten artykuł zawiera nieoznakowane spoilery, gracze nowi do świata gry będą raczej chcieli omijać lub być ostrożnym w stosunku do tego artykułu.

QuoteBar
TestQuoteIcon

Dziennik Kapitana, pięć tygodni po katastrofie. Jedynymi pozostałymi przy życiu są mój syn, Bart i Maida, tani najemnik, którego wynająłem na wyprawę.

― Paul Torgal, Terminal Danych

QuoteBar

FabułaEdytuj

Degasi był sześcioosobowym statkiem, który rozbił się na 4546B w drodze do stacji kosmicznej. Katastrofa miała miejsce na około dekadę przed wydarzeniami z gry Subnautica, w identycznych okolicznościach jak Aurora.

Paul Torgal wspomina w jednym z PDA, że Degasi robił "objazd", sugerując, że nie lecieli normalną trasą, ale podleciał za blisko i został zestrzelony.

Troje członków załogi Degasi przeżyło katastrofę. Byli to Paul Torgal, jego syn Bart oraz Marguerit Maida, najemnik wynajęty na wyprawę.

Paul, Bart i Marguerit rozebrali Degasi, aby zbudować bazy znajdujące się na Pływającej Wyspie. Później zbodowali bazy w Jaskini Galaretowatych Grzybów, a potem w Głębokiej Wielkiej Rafie.

Ocaleńcy z Degasi Edytuj

Paul TorgalEdytuj

Wiek w czasie zaginięcia: 79

Płeć: Mężczyzna

Informacje: Większściowy udziałowiec w Korporacji Torgal. Beneficjent technologii przedłużających życie. Kapitan Degasi. Ojciec Barta Torgala. Jego ostatnie PDA sugeruje, że zmarł po zniszczeniu bazy w Głębokiej Wielkiej Rafie, śledząc światła nieznanego pochodzenia.

Główny artykuł: Paul Torgal

Bart Torgal Edytuj

Wiek w czasie zaginięcia: 19

Płeć: Mężczyzna

Dane: Jedyny potomek Paula Torgala, właściciela Korporacji Torgal. Beneficjent implantów ulepszających mózg. Utrzymał resztę rozbitków żywą poprzez hodowanie roślin jadalnych. Po zniszczeniu bazy w Głębokiej Wielkiej Rafie przez Żniwiarza Lewiatana uciekł do bazy na Pływającej Wyspie, gdzie napisał swój ostatni dziennik w Zachodnim Obserwatorium.

Główny artykuł: Bart Torgal

Marguerit MaidaEdytuj

Wiek w czasie zaginięcia: 42

Płeć: Kobieta

Dane: Najemnik wynajęty, aby chronić Degasi przed atakami piratów.Zachęciła Paula i Barta do zbudowania baz pod powierzchnią.doświadczona w walce, odbierała zęby stalkerom i zraniła Rzniwiarza Lewiatana do tego stopnia, że prawie umarł. Ostatnia wzmianka o niej mówi, że próbowała zabić żniwiarza, który zaatakował ją w bazie i był odpowiedzialny za zniszczenie bazy w Głębokiej Wielkiej Rafie.

Główny artykuł: Marguerit Maida

GaleriaEdytuj