FANDOM

Grzyb kwasowy jest niebezpiecznym gatunkiem flory. Jest także surowcem wykorzystywanym w produkcji baterii.

Wygląd Edytuj

Grzyb kwasowy wydaje się być wodną formą grzyba. Ma bardzo gruby kapelusz, który pulsuje. Są dwie wersje. Mniejsza wersja jest fioletowa, podczas gdy większa ma purpurowe ciało z bordową górą.

Obecnie, oba wariacje mają taki sam wygląd w ekwipunku. Jednakże, gra będzie pamiętała, który gatunek Grzyba Kwasowego gracz podniósł. Po wyrzuceniu Grzyba Kwasowego na powierzchnię, ten wraca do swojej oryginalnej formy.

Mechanika Edytuj

Grzyb Kwasowy wyświetla dwa typy mechanizmów defensywnych. Jeśli zostanie ścięty nożem, zaszkodzi graczowi niebezpiecznym kwasem. Kiedy wykryje gracza w pobliżu, Grzyb Kwasowy zaczyna się trząść. Kiedy gracz podejdzie bliżej, grzyb zacznie się zmniejszać. Jednakże, na ten moment, nie wygląda to na w pełni dopracowane. Najlepszym sposobem na zebranie Grzyba Kwasowego bez otrzymania uszkodzeń od kwasu, jest szybkie jego zebranie.

Wykorzystanie w craftinguEdytuj

Wersja mobilna FANDOMu lubi psuć nasze receptury. Przepraszamy, ale nie mamy wpływu na to, czy możesz je rozczytać.

Poniżej wyświetlono 2 receptur(y), wykorzystujących ten przedmiot.

Bioreaktor

Grzyb kwasowyArrow-rightBioreaktorArrow-rightEnergia

Fabrykator

Grzyb kwasowy×2Ruda miedziArrow-rightFabrykatorArrow-rightBateria

Wartość energetyczna Edytuj

Wpis bazy danych Edytuj

Acid Mushroom-0

Pospolity grzyb zarodnikowy. Tkanka bogata jest w mieszankę o wysoce kwaśnym odczynie, która wycieka do wody w przypadku przebicia zewnętrznej powłoki grzyba.

Nie jest do końca pewne, jaki gatunek drapieżnika wpłynął na rozwinięcie takiego systemu obrony, ale liczebność grzybów sugeruje, że poradziły sobie one z większością z nich.

Podsumowanie: niejadalny. Kwas ma zastosowanie w produkcji baterii.

Galeria Edytuj