FANDOM

EscapePodMain.jpg

Kapsuła ratunkowa jest aktualnym miejscem startowym gracza. Jest to jedyna kapsuła, która przetrwała katastrofę Aurory. Jej rama identyfikuje ją jako Lifepod 5.

Gracz może wejść oraz wyjść górą albo dołem, używając albo drabiny albo przegrody w podłodze.

We wnętrzu, kapsuła wydaje się być uszkodzona oraz dymi. Część uszkodzeń może być naprawiona spawarką, ale nie wprowadzi zmian do rozgrywki.

Mieści się w niej Fabrykator i jest często odwiedzana w wczesnych etapach gry. Zawiera także małą ilość elementów przechowywania, która mieści flary, przefiltrowaną wodę i kostki obiadowe na początku gry.

Kapsuła może być także przeniesiona popychając ją podczas pływania albo pojazdem.

Zestaw pierwszej pomocy jest zamontowany na ścianie kapsuły i zamknięty spawnuje apteczkę pierwszej pomocy co 30 minut.

Użycie energii

Energia jest zapewniana przez trzy Samo-ładujące się Komórki mocy na przegrodzie. Fabrykator będzie pobierać energię z komórek mocy, kiedy jest używany.

Kapsuła nie wymaga energii do operowania fabrykatora w Trybie Swobodnym.

Galeria

Ciekawostki

  • Kapsuła ma dwa siedzenia, przez co można podejrzewać, że każdy, kto mógł zająć drugie miejsce kapsuły nie zrobił tego na czas.
  • Różne wyposażenie Kapsuły ma znaki Alterry, co znaczy, że Kapsuła została zaprojektowana albo zbudowana przez Korporację Alterra. Podobne znaki mogą być znalezione w niektórych narzędziach w grze Natural Selection 2, która także została rozwinięta przez Unknown Worlds Entertainment.
  • Niefunkcjonująca Gaśnica była zamontowana na przegrodzie kapsuły. Obecnie gracz używa jej do zgaszenia pożaru wewnątrz kapsuły.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki