FANDOM

QuoteBar
TestQuoteIcon

Możliwość produkcji broni w fabrykatorach kapsuł ratunkowych została zablokowana po masakrze na Obraxis Prime. Jedynym wyjątkiem jest nóż surwiwalowy.

― PDA

QuoteBar

Nóż surwiwalowy to podstawowe narzędzie tworzone przy użyciu fabrykatora.

Zastosowanie Edytuj

Głównym zastosowaniem noża surwiwalowego jest pozyskiwanie próbek określonej flory i koralowców. Może być też użyty jako broń, ale jego obrażenia i zasięg są ograniczone, a poza tym zabijanie fauny nie ma sensu.

Korzystając ze stacji modyfikacji, gracz może ulepszyć nóż surwiwalowy do noża żarowego.

Gdy Kleszczawka zaatakuje gracza. gracz może użyć noża surwiwalowego do obrony.

Wytwarzanie Edytuj

Guma silikonowaTytanArrow-right (1)FabrykatorArrow-right (1)Nóż survivalowy

Ciekawostki Edytuj

  • Obraxis Prime to nawiązanie do jednego z twórców Subnautici, Scotta MacDonalda, który używał pseudonimu Obraxis.
  • Logo na nożu surwiwalowym wzkazuje, że został on wykonany przez "Alterra Arms Incorporated". Alterra to korporacja znana również z gry Natural Selection 2, która została opracowana przez Unknown Worlds Entertainment, twórców Subnautica.
  • Jedna modyfikacja, przeznaczona dla noża surwiwalowego, miała obejmować dodanie do noża obrażeń od trucizny, lecz jest to mało prawdopodobne.
  • Początkowo było też drugie ulepszenie noża, zwane ostrzem hartowanym, ale zostało usunięte razem z funkcją trwałości narzędzi.
  • Nóż surwiwalowy pierwotnie miał trwałość, ale została ona usunięta, ponieważ uznano tę opcję za bezużyteczną.