FANDOM

QuoteBar
TestQuoteIcon

Status załogi Aurory i pokładowego przekaźnika dalekiego zasięgu statku jest nieokreślony. Eksploracja miejsca katastrofy może dostarczyć dalszych informacji.

― , PDA

QuoteBar

Skafander przeciwpromienny to element Wyposażenia który zabezpiecza przed Radiacją. Plan kombinezonu zostaje odblokowany automatycznie po eksplozji Aurory.

Składa się z trzech części: samego Skafandra przeciwpromiennego, Rękawic przeciwpromiennych, oraz Hełmu przeciwpromiennego. Te wszystkie części są dodawane do  Inwentarza kiedy  Skafander przeciwpromienny zostanie wykonany w  Fabrykatorze. 

Części Skafandra przeciwpromiennego muszą być umieszczone w odpowiednich slotach Schematu postaci użytkownika, aby mogły działać. Kiedy nie są użyte, każdy element skafandra zajmuje 4 pozycje w inwentarzu.

UżycieEdytuj

Skafander przeciwpromienny jest jedynym sposobem na przeżycie w strefie promieniowania po eksplozji Aurory. Dlatego jest bardzo ważne, aby mieć Skafander przeciwpromienny tak szybko, jak to możliwe.

Gracz może zamieniać elementy Skafandra przeciwpromiennego na inne, takie jak np. Oddycharka. Jednakże, aby uzyskać całkowitą ochronę przed promieniowaniem, gracz musi wyposażyć się we wszystkie elementy skafandra. Wyposażanie w inne elementy powoduje jedynie częściowe blokowanie uszkodzeń od radiacji w zamian za korzyści, jakie mogą dać inne elementy wyposażenia.

PlanEdytuj

Włóknista siateczkaWłóknista siateczkaOłówOłówArrow-right (1)FabrykatorArrow-right (1)Skafander przeciwpromiennyRękawice przeciwpromienneHełm przeciwpromienny

Baza danych Edytuj

Ten skafander w pełni chroni przed skutkami promieniowania podczas eksploracji ziemi, morza i kosmosu.

  • Zapewnia bezpieczeństwo na poziomie 400 Sv/hr
  • Kompatybilny z całą funkcjonalnością Alterra
  • Gładki

'Kombinezon przeciwpromienny: Niezbędna ostrożność w świecie post-MAD.'

Galeria Edytuj