FANDOM

Stacja Dokująca jest modułem  Bazy podwodnej. Można ją zbudować za pomocą budowniczego a jej główna funkcją jest dokowanie i przystosowywanie łodzi Seamoth oraz pancerza Kombinezon Krewetka.

Aby zadokować pojazd, Stacja dokująca musi mieć zasilanie. Podczas pobytu w doku, pojazdy są ładowane ze źródła [[Energia]Energii] Bazy. Całkowite naładowanie [[Ogniwo elektryczne]Ogniwa elektrycznego] w modzie Swoboda, Przeżycie lub Harcore kosztuje 200 jednostek energii. Ogniwa elektryczne pojazdów ładują się znacznie szybciej, niż przy użyciu [[Ładowarka Ogniw elektrycznych[Ładowarki Ogniw elektrycznych].

Należy pamiętać o zachowaniu odpowiedniej przestrzeni pomiędzy dnem morza a dolną krawędzią Stacji dokującej. Seamoth wymaga sporo przestrzeni dla uniknięcia uderzenia w dno morskie przy wychodzeniu z Doku, natomiast Kombinezon Krewetka musi mieć łatwość zadokowania w Stacji dokującej przy pomocy swoich dysz odrzutowych. Stacja dokująca umożliwia także [[gracz]graczowi] na wejście do bazy przez dwie drabinki zamontowane na każdym końcu. W ten sposób gracz może swobodnie wchodzić i wychodzić z Bazy bez konieczności korzystania z [[śluza]śluzy].

Konsola ulepszeń może być zbudowana w Stacji dokującej. Pozwoli graczowi na przystosowanie zadokowanych pojazdów a takżę na fabrykację ulepszeń dla nich.

Do odblokowania planów Stacji dokującej potrzebne są dwa Fragmenty, które można zmaleć we Wrakach.

RozszerzeniaEdytuj

  • Śluzy można umieszczać na ścianach bocznych.
  • Okna można umieszczać na ścianach bocznych.
  • Wzmocnienia można umieszczać na ścianach bocznych.
  • Wall Planters can be placed on the side-panels
  • Stacje dokujące można umieszczać na ścianach bocznych
  • Basic Compartments can be placed on the side-panels
  • Stacja dokująca może być rozszerzana przez inne moduły.
  • The Konsola ulepszeń może być zbudowana wyłacznie w Stacji dokującej na jednej ze ścian bocznych.

PlanyEdytuj

Sztabka tytanuSztabka tytanuOlej maszynowyOłówOłówArrow-right (1)Konstruktor bazArrow-right (1)Stacja dokująca

Baza danych Edytuj

Moonpool Data Bank Image

Stascja dokująca jest bardzo waznym modułem dla dlugoterminowej eksploracji. Jej nawazniejszą funkcja jest  zapewnienie funkcjonalności suchego doku dla małych pojazdów, takich jak Seamoth i Kombinezon Krewetka.

Duża przestrzeń wewnętrzna zapewnia cisnieniowe pomieszczenie z dostepem do otaczających wód, służąc jednoczesnie jako standardowe miejsce dokowania i ładowania pojazdów.

Po wyposażenieu w  Konsolę ulepszeń pojawia się mozliwośc budowania i aplikacji ulepszeń dla pojazdów. 

Dane:

  • Wymiary: 16m x 10m x 5m
  • Punkty dostepu: 6
  • Wpływ na wytrzymałośc habitatu: -5 (odpowiednik 4 pomieszczeń)
  • Pojemność: 1 Seamoth / Kombinezon Krewetka
  • Duże zuzycie energii

Galleria Edytuj