Sygnał jest przedmiotem, który kieruje gracza do ważnych części mapy.

Aktualnie może być uzyskany przez kapsułę ratunkową lub skrzynki wokół Aurory.

Użycie

Używając Sygnału, gracz jest informowany o lądzie, wejściach do jaskiń, dużych organizmach lub sygnaturach ciepła. Natura i dokładny dystans do obiektu są wyświetlane w lewym, górnym rogu interfejsu, i ikona podobna do tej wyświetlanej przez Radiolatarnia jest wyświetlana na ekranie. Wygląda na to, że każdy sygnał jest przypisany do jednego obiektu.

Kiedy biały krzyż jest wyświetlany jako zastępczy, i w ręce gracza, możesz kliknąć PPM, aby uaktualnić odległość miejsca przybycia podczas pływania wiele razy. Tekst jest wyświetlany w lewym, górnym rogu.

Aktualny stan

Na ten moment, Sygnał nie ma tekstury; zamiast, gracz trzyma ogromny biały krzyż w jego rękach. Symbol przedmiotu, jednak, istnieje. Sygnał zabiera jeden slot ekwipunku.

Jest błąd, który spowoduje, że Sygnał wyświetli dodatkową ikonę bardzo blisko do kapsuły ratunkowej.

Galeria

Więcej z Fandomu