FANDOM

Spoiler Czytasz na własne ryzyko

Ten artykuł zawiera nieoznakowane spoilery, gracze nowi do świata gry będą raczej chcieli omijać lub być ostrożnym w stosunku do tego artykułu.

Tabliczki obcych są przedmiotami koniecznymi do odblokowania różnych kontrolerów pola siłowego w bazach obcych i innych strukturach obcych.

Tabliczki obcych to płaskie, wyglądające na metalowe, obiekty wyposażone w różne otwory i dodatki na zewnętrznych krawędziach, z dużym symbolem obcych widocznym na środku obiektu.

Nie wiadomo, w jaki sposób Prekursorzy używali tych urządzeń. Wpisy Bazy Danych dotyczące Niebieskiej tabliczki sugerują, że poza funkcją poświadczenia bezpieczeństwa, mogły one pełnić funkcję komputera osobistego, prawdopodobnie podobnego do PDA.

Fioletowa tabliczkaEdytuj

Pecursor Symbol 05

Fioletowa tabliczka jest zwykle pierwszą tabliczką obcych, którą można znaleźć i jest bardzo często używana w wielu lokalizacjach (obecnie w grze znajduje się ich osiem). Platforma egzekwowania kwarantanny wymaga trzech, aby odblokować górne wejście, windę antygrawitacyjną i nastawnię. Trzy "fioletowe tabliczki" potrzebne do odblokowania tych wejść można znaleźć na miejscu: dwie na Górskiej wyspie i jedną w obiekcie, w przedsionku terminala dezaktywacji. Czwarta znajduje się w bazie Degasi na pływającej wyspie. Resztę można znaleźć w jaskiniach górskiej wyspy. Po zeskanowaniu uszkodzonej Fioletowej tabliczki przed wejściem do Platformy egzekwowania kwarantanny, gracz może wytwarzać fioletowe tabliczki w Fabrykatorze używając kostki ionowej i dwóch Diamentów. Fioletowe tabliczki mogą być także opcjonalnie użyte aby uzyskać dostęp do czterech ukrytych sanktuariów, a także do odblokowania niektórych wejść w instalacji termicznej obcych i ośrodku badawczym infekcji.

ID przedmiotu: Fioletowa tabliczka: precursorkey_purple

Plan Edytuj

Kryształ ionuDiamentDiamentArrow-right (1)FabrykatorArrow-right (1)Fioletowa tabliczka

Baza danych Edytuj

Purple Artifact-1

To oparte na węglu urządzenie jest lżejsze niż się wydaje i posiada symbol przypominający "U", podświetlony na fioletowo. Pomimo wciąż działającego zasilania porost glonów na zewnętrznej powierzchni wskazuje, że zostało porzucone setki, może tysiące lat temu. Chociaż technologia znacznie wykracza poza poziomy federacyjne i nie ma oczywistych sposobów na połączenie z nim, w razie konieczności powinno być możliwe wytworzenie dokładnej fizycznej kopii urządzenia.

Pomarańczowa tabliczkaEdytuj

Pecursor Symbol 02

Pomarańczową tabliczkę można znaleźć w bazie Degasi w Głębokiej wielkiej rafie, leżącą na biurku i uważa się, że Marguerit Maida odkryła, jak pokazano w tym dzienniku. Ta tabliczka obcych jest używana wyłącznie w celu uzyskania dostępu do Ukrytego Laboratorium Zaginionej Rzeki. Pomarańczowa tabliczka może być wytworzona, ale tylko jeden terminal wymaga artefaktu.

ID przedmiotu: Pomarańczowa tabliczka: precursorkey_orange

Plan Edytuj

Kryształ ionuRuda nikluRuda nikluArrow-right (1)FabrykatorArrow-right (1)Pomarańczowa tabliczka

Baza danych Edytuj

Orange Artifact-1

To urządzenie wydaje lekki szum i wyświetla pomarańczowy symbol przypominający "n".

Niebieska tabliczkaEdytuj

Pecursor Symbol 03

Niebieska tabliczka znajduje się w generatorze termicznym Prekursorów i służy do uzyskania dostępu do podstawowej instalacji ograniczającej. Jedna Niebieska tabliczka potrzebna jest do wejścia do obiektu, a druga służy do odblokowania dostępu do dalszej części instalacji. Jednak tylko jedną Niebieską tabliczkę można znaleźć w Instalacji termicznej obcych. Drugą można wytworzyć po uzyskaniu planów przez podniesienie lub zeskanowanie pierwszej.

ID przedmiotu: Niebieska tabliczka: precursorkey_blue

Plan Edytuj

Kryształ ionuKyanitKyanitArrow-right (1)FabrykatorArrow-right (1)Niebieska tabliczka

Baza danych Edytuj

Blue Artifact-1

Gładkie i zimne, z niebieskim światłem, które podświetla symbol obcych przypominający wielką literę "H". Chociaż prawdopodobnie urządzenia te służyły częściowo jako poświadczenie bezpieczeństwa dla każdego, kto je skonstruował, ich rozmiar sugeruje dodatkowy cel, taki jak komputery osobiste. W każdym razie technologia daleko przekracza poziom technologii ludzkości.

Galeria Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Miały być jeszcze dwie Tabliczki obcych w kolorze białym i czerwonym, ale nie są już dostępne w grze.
  • Niebieska tabliczka wymagała jednek kostki ionowej i dwóch diamentów.
  • Wczesniej Tabliczki obcych nazywały sie Klucze Prekursorów i Artefakty obcych.

OdniesieniaEdytuj